pachet sponsor
MAIN
- Titulatură personalizată (identificare vizuală stabilită împreună cu Organizatorul) în Campania de promovare a evenimentului
- Interviu cu reprezentant companie afişat în campania de promovare a evenimentului, pe pagina de Facebook şi Linkedin a evenimentului, distribuit pe paginile suport de promovare ale evenimentului si publicat in WALLSTREET
- Advertorial / Articol (conţinut furnizat de partener) ȋn Agerpres
- Insert info / ştire (conţinut furnizat de partener) în Newsletter organizatori (+15000 destinatari targetați)
- Articol Interviu (conţinut furnizat de partener) pe websiteul conferinței
- Participarea unui reprezentant Partener în studioul RFI în cadrul unei emisiuni dedicate evenimentului (30 minute)
- Facebook: Menţionare nume Partener / logo în campania de promovare a evenimentului
- Anunţ personalizat pe paginile evenimentului SCoR 2022: Facebook și Linkedin (text + foto/video puse la dispoziţie de Partener), aprox 10000 vizualizari către public targetat (conƫinut sponsorizat)
- Anunţ personalizat pe paginile evenimentului SCoR 2022: Facebook sau Linkedin (text + foto/video puse la dispoziţie de Partener), aprox 5000 vizualizari către public targetat (conƫinut sponsorizat)
- LinkedIn: Anunţ de promovare a evenimentului, cu menţionarea nume / logo companie
- YouTube: Video prezentare eveniment cu menţionarea nume / logo companie
- E-mail informare: Menţionare nume/logo companie în textul e-mail-ului/ pe macheta evenimentului (transmiterea de articole, știri ale organizatorilor la propriile baze de date), precum şi în comunicatele de presa pre-eveniment
- E-mail de reamintire (cu 1 zi înainte de eveniment): Menţionare nume/logo companie în textul e-mail-ului/ pe macheta evenimentului
- TRANSMISIE LIVE pe 3 canale online
- Menţionare nume companie în cadrul anunţului Partenerilor, de către moderator, la începutul conferinţei şi sesiunilor
- Logo companie pe burtiera ferestrei de transmisie LIVE
- Roll-up propriu in sala de conferință
- Participare Panel Autorităţi
- Prezentare 15 minute în cadrul unei sesiuni tematice
- Spot publicitar (Main Partner: 120s, Gold partner: 90s, Silver Partner: 30s) înainte şi în pauzele dintre sesiunile transmisiei LIVE in colajul mp4 al evenimentului
- Posibilitatea de a invita la eveniment proprii parteneri / clienti (Main Partner: 10, Gold Partner: 5, Silver Partner: 2)
- Menţionare Partener în comunicat de presă post eveniment
- Posibilitatea oricarui vizitator de a urmari inregistrarea conferintei si post eveniment pe canalele proprii ale organizatorului: site, Facebook, Youtube
- E-mail post event (Urmăreşte înregistrarea / Dacă vrei să revezi highlights din program). Menţionare nume logo companie în textul e-mail-ului / pe macheta evenimentului
- Includere ştiri partener în Newsletter post eveniment
pachet sponsor
GOLD
- Titulatură personalizată (identificare vizuală stabilită împreună cu Organizatorul) în Campania de promovare a evenimentului
- Interviu cu reprezentant companie afişat în campania de promovare a evenimentului, pe pagina de Facebook şi Linkedin a evenimentului, distribuit pe paginile suport de promovare ale evenimentului si publicat in WALLSTREET
- Advertorial / Articol (conţinut furnizat de partener) ȋn Agerpres
- Insert info / ştire (conţinut furnizat de partener) în Newsletter organizatori (+15000 destinatari targetați)
- Articol Interviu (conţinut furnizat de partener) pe websiteul conferinței
- Participarea unui reprezentant Partener în studioul RFI în cadrul unei emisiuni dedicate evenimentului (30 minute)
- Facebook: Menţionare nume Partener / logo în campania de promovare a evenimentului
- Anunţ personalizat pe paginile evenimentului SCoR 2022: Facebook și Linkedin (text + foto/video puse la dispoziţie de Partener), aprox 10000 vizualizari către public targetat (conƫinut sponsorizat)
- Anunţ personalizat pe paginile evenimentului SCoR 2022: Facebook sau Linkedin (text + foto/video puse la dispoziţie de Partener), aprox 5000 vizualizari către public targetat (conƫinut sponsorizat)
- LinkedIn: Anunţ de promovare a evenimentului, cu menţionarea nume / logo companie
- YouTube: Video prezentare eveniment cu menţionarea nume / logo companie
- E-mail informare: Menţionare nume/logo companie în textul e-mail-ului/ pe macheta evenimentului (transmiterea de articole, știri ale organizatorilor la propriile baze de date), precum şi în comunicatele de presa pre-eveniment
- E-mail de reamintire (cu 1 zi înainte de eveniment): Menţionare nume/logo companie în textul e-mail-ului/ pe macheta evenimentului
- TRANSMISIE LIVE pe 3 canale online
- Menţionare nume companie în cadrul anunţului Partenerilor, de către moderator, la începutul conferinţei şi sesiunilor
- Logo companie pe burtiera ferestrei de transmisie LIVE
- Roll-up propriu in sala de conferință
- Participare Panel Autorităţi
- Prezentare 15 minute în cadrul unei sesiuni tematice
- Spot publicitar (Main Partner: 120s, Gold partner: 90s, Silver Partner: 30s) înainte şi în pauzele dintre sesiunile transmisiei LIVE in colajul mp4 al evenimentului
- Posibilitatea de a invita la eveniment proprii parteneri / clienti (Main Partner: 10, Gold Partner: 5, Silver Partner: 2)
- Menţionare Partener în comunicat de presă post eveniment
- Posibilitatea oricarui vizitator de a urmari inregistrarea conferintei si post eveniment pe canalele proprii ale organizatorului: site, Facebook, Youtube
- E-mail post event (Urmăreşte înregistrarea / Dacă vrei să revezi highlights din program). Menţionare nume logo companie în textul e-mail-ului / pe macheta evenimentului
- Includere ştiri partener în Newsletter post eveniment
pachet sponsor
SILVER
- Titulatură personalizată (identificare vizuală stabilită împreună cu Organizatorul) în Campania de promovare a evenimentului
- Interviu cu reprezentant companie afişat în campania de promovare a evenimentului, pe pagina de Facebook şi Linkedin a evenimentului, distribuit pe paginile suport de promovare ale evenimentului si publicat in WALLSTREET
- Advertorial / Articol (conţinut furnizat de partener) ȋn Agerpres
- Insert info / ştire (conţinut furnizat de partener) în Newsletter organizatori (+15000 destinatari targetați)
- Articol Interviu (conţinut furnizat de partener) pe websiteul conferinței
- Participarea unui reprezentant Partener în studioul RFI în cadrul unei emisiuni dedicate evenimentului (30 minute)
- Facebook: Menţionare nume Partener / logo în campania de promovare a evenimentului
- Anunţ personalizat pe paginile evenimentului SCoR 2022: Facebook și Linkedin (text + foto/video puse la dispoziţie de Partener), aprox 10000 vizualizari către public targetat (conƫinut sponsorizat)
- Anunţ personalizat pe paginile evenimentului SCoR 2022: Facebook sau Linkedin (text + foto/video puse la dispoziţie de Partener), aprox 5000 vizualizari către public targetat (conƫinut sponsorizat)
- LinkedIn: Anunţ de promovare a evenimentului, cu menţionarea nume / logo companie
- YouTube: Video prezentare eveniment cu menţionarea nume / logo companie
- E-mail informare: Menţionare nume/logo companie în textul e-mail-ului/ pe macheta evenimentului (transmiterea de articole, știri ale organizatorilor la propriile baze de date), precum şi în comunicatele de presa pre-eveniment
- E-mail de reamintire (cu 1 zi înainte de eveniment): Menţionare nume/logo companie în textul e-mail-ului/ pe macheta evenimentului
- TRANSMISIE LIVE pe 3 canale online
- Menţionare nume companie în cadrul anunţului Partenerilor, de către moderator, la începutul conferinţei şi sesiunilor
- Logo companie pe burtiera ferestrei de transmisie LIVE
- Roll-up propriu in sala de conferință
- Participare Panel Autorităţi
- Prezentare 15 minute în cadrul unei sesiuni tematice
- Spot publicitar (Main Partner: 120s, Gold partner: 90s, Silver Partner: 30s) înainte şi în pauzele dintre sesiunile transmisiei LIVE in colajul mp4 al evenimentului
- Posibilitatea de a invita la eveniment proprii parteneri / clienti (Main Partner: 10, Gold Partner: 5, Silver Partner: 2)
- Menţionare Partener în comunicat de presă post eveniment
- Posibilitatea oricarui vizitator de a urmari inregistrarea conferintei si post eveniment pe canalele proprii ale organizatorului: site, Facebook, Youtube
- E-mail post event (Urmăreşte înregistrarea / Dacă vrei să revezi highlights din program). Menţionare nume logo companie în textul e-mail-ului / pe macheta evenimentului
- Includere ştiri partener în Newsletter post eveniment
Contact pentru ofertă
Vă așteptăm la cea de-a VIII-a ediție a conferinței Smart Cities of Romania în format hibrid, transmisie LIVE cu o audiență de peste 500 participanți conectați online. Vreți să aflați mai multe despre formatul conferinței noastre ? Contactați-ne la telefon sau scrieți-ne un email.