Sponsorizare

pachet sponsor

pachet sponsor

MAIN

 
  •  Titulatură personalizată (identificare vizuală stabilită împreună cu Organizatorul) în Campania de promovare a evenimentului
  •  Interviu cu reprezentant companie afişat în campania de promovare a evenimentului, pe pagina de Facebook şi Linkedin a evenimentului, distribuit pe paginile suport de promovare ale evenimentului si publicat in WALLSTREET
  •  Advertorial / Articol (conţinut furnizat de partener) ȋn Agerpres
  •  Insert info / ştire (conţinut furnizat de partener) în Newsletter organizatori (+15000 destinatari targetați)
  •  Articol Interviu (conţinut furnizat de partener) pe websiteul conferinței
  •  Participarea unui reprezentant Partener în studioul RFI în cadrul unei emisiuni dedicate evenimentului (30 minute)
  •  Facebook: Menţionare nume Partener / logo în campania de promovare a evenimentului
  •  Anunţ personalizat pe paginile evenimentului SCoR 2022: Facebook și Linkedin (text + foto/video puse la dispoziţie de Partener), aprox 10000 vizualizari către public targetat (conƫinut sponsorizat)
  •  Anunţ personalizat pe paginile evenimentului SCoR 2022: Facebook sau Linkedin (text + foto/video puse la dispoziţie de Partener), aprox 5000 vizualizari către public targetat (conƫinut sponsorizat)
  •  LinkedIn: Anunţ de promovare a evenimentului, cu menţionarea nume / logo companie
  •  YouTube: Video prezentare eveniment cu menţionarea nume / logo companie
  •  E-mail informare: Menţionare nume/logo companie în textul e-mail-ului/ pe macheta evenimentului (transmiterea de articole, știri ale organizatorilor la propriile baze de date), precum şi în comunicatele de presa pre-eveniment
  •  E-mail de reamintire (cu 1 zi înainte de eveniment): Menţionare nume/logo companie în textul e-mail-ului/ pe macheta evenimentului
  •  TRANSMISIE LIVE pe 3 canale online      
  •  Menţionare nume companie în cadrul anunţului Partenerilor, de către moderator, la începutul conferinţei şi sesiunilor
  •  Logo companie pe burtiera ferestrei de transmisie LIVE
  •  Roll-up propriu in sala de conferință
  •  Participare Panel Autorităţi
  •  Prezentare 15 minute în cadrul unei sesiuni tematice
  •  Spot publicitar (Main Partner: 120s, Gold partner: 90s, Silver Partner: 30s) înainte şi în pauzele dintre sesiunile transmisiei LIVE in colajul mp4 al evenimentului
  •  Posibilitatea de a invita la eveniment proprii parteneri / clienti (Main Partner: 10, Gold Partner: 5, Silver Partner: 2)
  •  Menţionare Partener în comunicat de presă post eveniment
  •  Posibilitatea oricarui vizitator de a urmari inregistrarea conferintei si post eveniment pe canalele proprii ale organizatorului: site, Facebook, Youtube
  •  E-mail post event (Urmăreşte înregistrarea / Dacă vrei să revezi highlights din program). Menţionare nume logo companie în textul e-mail-ului / pe macheta evenimentului
  •  Includere ştiri partener în Newsletter post eveniment
pachet sponsor

pachet sponsor

GOLD

 
  •  Titulatură personalizată (identificare vizuală stabilită împreună cu Organizatorul) în Campania de promovare a evenimentului
  •  Interviu cu reprezentant companie afişat în campania de promovare a evenimentului, pe pagina de Facebook şi Linkedin a evenimentului, distribuit pe paginile suport de promovare ale evenimentului si publicat in WALLSTREET
  •  Advertorial / Articol (conţinut furnizat de partener) ȋn Agerpres
  •  Insert info / ştire (conţinut furnizat de partener) în Newsletter organizatori (+15000 destinatari targetați)
  •  Articol Interviu (conţinut furnizat de partener) pe websiteul conferinței
  •  Participarea unui reprezentant Partener în studioul RFI în cadrul unei emisiuni dedicate evenimentului (30 minute)
  •  Facebook: Menţionare nume Partener / logo în campania de promovare a evenimentului
  •  Anunţ personalizat pe paginile evenimentului SCoR 2022: Facebook și Linkedin (text + foto/video puse la dispoziţie de Partener), aprox 10000 vizualizari către public targetat (conƫinut sponsorizat)
  •  Anunţ personalizat pe paginile evenimentului SCoR 2022: Facebook sau Linkedin (text + foto/video puse la dispoziţie de Partener), aprox 5000 vizualizari către public targetat (conƫinut sponsorizat)
  •  LinkedIn: Anunţ de promovare a evenimentului, cu menţionarea nume / logo companie
  •  YouTube: Video prezentare eveniment cu menţionarea nume / logo companie
  •  E-mail informare: Menţionare nume/logo companie în textul e-mail-ului/ pe macheta evenimentului (transmiterea de articole, știri ale organizatorilor la propriile baze de date), precum şi în comunicatele de presa pre-eveniment
  •  E-mail de reamintire (cu 1 zi înainte de eveniment): Menţionare nume/logo companie în textul e-mail-ului/ pe macheta evenimentului
  •  TRANSMISIE LIVE pe 3 canale online      
  •  Menţionare nume companie în cadrul anunţului Partenerilor, de către moderator, la începutul conferinţei şi sesiunilor
  •  Logo companie pe burtiera ferestrei de transmisie LIVE
  •  Roll-up propriu in sala de conferință
  •  Participare Panel Autorităţi
  •  Prezentare 15 minute în cadrul unei sesiuni tematice
  •  Spot publicitar (Main Partner: 120s, Gold partner: 90s, Silver Partner: 30s) înainte şi în pauzele dintre sesiunile transmisiei LIVE in colajul mp4 al evenimentului
  •  Posibilitatea de a invita la eveniment proprii parteneri / clienti (Main Partner: 10, Gold Partner: 5, Silver Partner: 2)
  •  Menţionare Partener în comunicat de presă post eveniment
  •  Posibilitatea oricarui vizitator de a urmari inregistrarea conferintei si post eveniment pe canalele proprii ale organizatorului: site, Facebook, Youtube
  •  E-mail post event (Urmăreşte înregistrarea / Dacă vrei să revezi highlights din program). Menţionare nume logo companie în textul e-mail-ului / pe macheta evenimentului
  •  Includere ştiri partener în Newsletter post eveniment
pachet sponsor

pachet sponsor

SILVER

 
  •  Titulatură personalizată (identificare vizuală stabilită împreună cu Organizatorul) în Campania de promovare a evenimentului
  •  Interviu cu reprezentant companie afişat în campania de promovare a evenimentului, pe pagina de Facebook şi Linkedin a evenimentului, distribuit pe paginile suport de promovare ale evenimentului si publicat in WALLSTREET
  •  Advertorial / Articol (conţinut furnizat de partener) ȋn Agerpres
  •  Insert info / ştire (conţinut furnizat de partener) în Newsletter organizatori (+15000 destinatari targetați)
  •  Articol Interviu (conţinut furnizat de partener) pe websiteul conferinței
  •  Participarea unui reprezentant Partener în studioul RFI în cadrul unei emisiuni dedicate evenimentului (30 minute)
  •  Facebook: Menţionare nume Partener / logo în campania de promovare a evenimentului
  •  Anunţ personalizat pe paginile evenimentului SCoR 2022: Facebook și Linkedin (text + foto/video puse la dispoziţie de Partener), aprox 10000 vizualizari către public targetat (conƫinut sponsorizat)
  •  Anunţ personalizat pe paginile evenimentului SCoR 2022: Facebook sau Linkedin (text + foto/video puse la dispoziţie de Partener), aprox 5000 vizualizari către public targetat (conƫinut sponsorizat)
  •  LinkedIn: Anunţ de promovare a evenimentului, cu menţionarea nume / logo companie
  •  YouTube: Video prezentare eveniment cu menţionarea nume / logo companie
  •  E-mail informare: Menţionare nume/logo companie în textul e-mail-ului/ pe macheta evenimentului (transmiterea de articole, știri ale organizatorilor la propriile baze de date), precum şi în comunicatele de presa pre-eveniment
  •  E-mail de reamintire (cu 1 zi înainte de eveniment): Menţionare nume/logo companie în textul e-mail-ului/ pe macheta evenimentului
  •  TRANSMISIE LIVE pe 3 canale online      
  •  Menţionare nume companie în cadrul anunţului Partenerilor, de către moderator, la începutul conferinţei şi sesiunilor
  •  Logo companie pe burtiera ferestrei de transmisie LIVE
  •  Roll-up propriu in sala de conferință
  •  Participare Panel Autorităţi
  •  Prezentare 15 minute în cadrul unei sesiuni tematice
  •  Spot publicitar (Main Partner: 120s, Gold partner: 90s, Silver Partner: 30s) înainte şi în pauzele dintre sesiunile transmisiei LIVE in colajul mp4 al evenimentului
  •  Posibilitatea de a invita la eveniment proprii parteneri / clienti (Main Partner: 10, Gold Partner: 5, Silver Partner: 2)
  •  Menţionare Partener în comunicat de presă post eveniment
  •  Posibilitatea oricarui vizitator de a urmari inregistrarea conferintei si post eveniment pe canalele proprii ale organizatorului: site, Facebook, Youtube
  •  E-mail post event (Urmăreşte înregistrarea / Dacă vrei să revezi highlights din program). Menţionare nume logo companie în textul e-mail-ului / pe macheta evenimentului
  •  Includere ştiri partener în Newsletter post eveniment

Contact pentru ofertă

Vă așteptăm la cea de-a VIII-a ediție a conferinței Smart Cities of Romania în format hibrid, transmisie LIVE cu o audiență de peste 500 participanți conectați online. Vreți să aflați mai multe despre formatul conferinței noastre ? Contactați-ne la telefon sau scrieți-ne un email.

Telefon

Vizionează SCoR Conference 2021